Albinea, Italy 2012-2013

Albinea, Italy 2012-2013

lauantai 18. kesäkuuta 2011

vihdoin!

Heippa taas!

Tossa nyt oli vähän päälle sen yöleirin toi tauko, mutta pistän yleisen laiskuuden, unenpuutteen piikkiin. :)
Leirillä oli kivaa, tosin rippilapsissa oli kestämistä. Hauskaa kuitenkin pidettiin ja sieltä sitten monta kokemusta rikkaampana vihdoin kotiin! Huomenna ois konfirmaatio ja sitten ne "pikkuset" on saanu kaikki naimaluvan.
Tänään olin ostoksilla Rebekan kanssa ja sitte oli kotiintulon jälkeen vuorossa hiusten värjäys. Mä äidin hiukset ja äiti mun hiukset. Mun hiusten väri ei juurikaan muuttunut ja äitin hiuksista tuli oranssit tummalla laikulla kun mun pistämät raidat ei oikee menny tasan :D Nytte vielä tää ilta-postaus ja luultavasti tilailen vielä vähän lukio kirjoja, mut onneks ei tarvii kaikkii, kun siskolta tuli osa. Huomenna tosiaan se konfirmaatio, auton pesu ja himo pakkaus!

n-e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti