Albinea, Italy 2012-2013

Albinea, Italy 2012-2013

maanantai 20. kesäkuuta 2011

matkallee!!!

Tästä tulee niin siistiä! Mä meen kattoo mun siskoo ulkomaille, mut siinä samassa kun ajetaan Puolan läpi, vietän yhen illan mun puolalaisen kirjekaverin kanssa! Oon kirjotellu tän kirjekaverin kanssa pian 2 vuotta ja nyt nään sen livenä ekan kerran! oaah! en malta oottaa!

Matka menee niin, että tänä illalla laiva lähtee satamastaa ruotsiin klo 21 ja se on huomenna perillä Nyneshamnissa. Sieltä mennää Tukholmaan jossa me kulutetaaan yks päivä ja illalla laiva lähtee Gdanskiin. Ja sitten koko päivän ajo Poznaniin ja siellä tapaan Kirjekaverini. Puolasta matka vie Tsekkiin ja siellä ollaan 3 yötä. Tsekeistä sitten sinne Saksaan Annan luo! Takasippäin uskon et me tullaan suht koht samaa reittiä, mut vaan ilman yöpyisiä luulisin..

Matkalaukut on pakattu ja innolla odotellaan iltaa. Auto on myös pesty tänään, mä pesin sen sisältä ja luultavasti isäpuoli pesee sen ulkoa. Vielä kun löytäisi jotain tekemistä, että aika liikkuis nopeemmin...

♥n-e

n-e

1 kommentti:

  1. Neeaaa, hyvä että sulla on tossa kuvassa noi jutut, koska jos julkaset kuvan netistä sun on _pakko_ laittaa linkki mistä oot sen julkassu ellei oo omaottama koita muistaa!!

    VastaaPoista